Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

7 november 2005

Är du redo?

Är du redo, som Orup sjöng på ett av mina kassettband från barndomen.

Ja, jag är redo. Nya kläder, nyklippt hår* och nyklackade skor**. I morgon smäller det. Jag ser allra mest fram emot att få min mobiltelefon, fast jag slår vad om att det är en sunkig Nokia 3210.

*Har kanske äntligen hittat en värdig ersättare för Stil i Lund (alla som bor i Lund bör klippa sig på Stil) i Hårgänget hos c/o Stockholm. Massage av hårbotten, kaffe, tips om hårprodukter och en hel timmes klippning. Precis som det ska vara.

**All kärlek till skomakaren i Fältöversten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hårgänget är bäst, ingen protest! :)
Lycka till!

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit