Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

26 september 2005

Skyldig

Dagens erkännande:

1. Jag vet inte vad podcasting är. En castad i-pod? "Nisse, den här ajpådden tror jag skulle passa dig." Jag ska nog ta reda på det strax. Det känns otidsenligt att inte veta.

2. Jag är 26 år (och tjej) och har aldrig ägt en foundation. Jag är inte helt säker på att jag skulle veta vad jag skulle göra med den.

3. Idag har jag inte gjort ett skit för att hitta ett jobb. Jag har bara varit slagen till marken av min egen handlingsförlamning.

1 kommentar:

Andrea sa...

Tack, typ.

Ja, vi som inte använder foundation must stick together.

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit