Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

24 september 2005

Dra på trissor

Jag ska jobba typ strax. Det suger xxxx. När jag trillar hem strax efter 22 i kväll ska jag antingen gå på fest eller blogga om Östermalm goes Nova (stora nyheter i Östermalmsnytt HAHAHA). Med tanke på min nuvarande dagsform lutar det åt att stanna hemma och sura lite.

Fatta så mycket folk det är som är ute och går på Gärdet och vid Djurgårdskanalen klockan nio en lördagsmorgon. Bland annat jag, fantastiskt nog. Fetmaempidemin tycks inte överhängande här inte. Det finns oroväckande många pigga kärringar.

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit