Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

6 augusti 2005

American Apparel

Har noterat att Ebba numera sportar American Apparel och det i sig är väl inget intressant, förutom att jag började tänka på Montréal. Det var där jag såg märket första gången och nu kan jag bara bittert ångra att jag aldrig köpte den där t-shirten som jag gick och funderade på, eftersom märket numera är Ebba-sanktionerat. Hahaha. Hur som helst gick jag in på hemsidan och såg att det fanns några fina foton, bl.a. från Montréals métro - tyvärr alltför få. Vilken flashback. Jag säger bara Henri Bourassa. Visste ni förresten att métron i Montréal går på gummihjul? Inte precis ljudlöst, kan jag meddela.

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit