Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

16 juli 2005

Tjallamalla javisst, Live Aid åh nej

Finns massa små söta grejer på Tjallamallas webshop. Gick inte in i affären idag, trots att vi var i närheten på vår Södervandring, eftersom jag misstänkte att det skulle väcka starka ha-begär. Det är inte riktigt berättigat att shoppa loss när jag från och med september är arbetslös. Igår shoppade jag dessutom ett par shorts, en Odd Molly-tröja och ett halsband på Antikt Gammalt & Nytt. Så Tjallamalla får vänta. Men jag hade gärna velat ha den här blusen.

Duetten mellan Tina Turner och Mick Jagger på SVT:s 80-talskväll måste förresten innehålla några av de gräsligaste kläderna världen någonsin skådat - även för att vara 80-talskläder alltså.

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit