Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

23 juni 2005

Dagens


Dagens dilemma: ska jag följa med på Bruce Springsteen-konsert eller ej?
För: det är kul att gå på konsert. Det är ännu roligare eftersom jag känner folk som faktiskt vill gå på den men inte har möjlighet.
Emot: jag har aldrig någonsin lyssnat på BS och vet inte ens om jag gillar musiken. Tänk om det blir jättetråkigt?





Dagens depp: jag måste nog gå till Arbetsförmedlingen.

Dagens djur: äcklig och farlig spindel på intåg till Sverige. Säkert att det inte är ett aprilskämt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det där med spindlarna är sant men som tur är blir skåne först drabbad, frågan är om de överhuvudtaget kommer till sthlm. fast du var från skåne läste jag visst..

Sen jag skulle gå även om jag inte gillar BS musik speciellt mycket.

Andrea sa...

Japp, skåning by birth och ohejdad vana. Hoppas att min landsända inte blir invaderad av de små monstrena, även om jag numera är nybliven stockholmare. Eller lantis, hur man nu ser på saken :P

Det lutar åt att det blir BS. Återkommer med rapport. Idag tog jag reda på vilken som är den famösa analsexlåten, så den ska jag lyssna noga efter.

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit