Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

1 november 2005

Isch binn ajn Utreder

HAHAHA. JAG LURADE HELA BUNTEN.

JAG HAR FÅTT JOBB.

JAG ÄR VUXEN!

Jag har nästan lite för bra flyt för att det ska vara sant. På min FÖRSTA RIKTIGA intervju så får jag jobbet. Jag har inte ens fått min examen. Det är så fruktansvärt osannolikt att det finns inte.

Grattis till mig som har fått jobb och grattis till H som har fått barn. Inte samtidigt, men nästan.

Jag älskar alla. Hej då.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yiiiha. Dinkies here we come! :-P

Andrea sa...

Yes!

Anonym sa...

oh grattis!

Andrea sa...

Tackar!

Anonym sa...

Grattis tjejen, så himla kul!

Andrea sa...

Ja, det känns mycket bra, inte minst ekonomiskt!

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit