Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

15 oktober 2005

I'm so cheap

Min chef sade nyss att jag är en kvinna med klass (förvisso sant) och gav mig 200 spänn extra i lön. Eh? Är det ok?

Det var några halvkändisar på 50-årsfesten i kväll, det livade ju upp det hela lite. En av dem var, lite oväntat, supertrevlig. Jag vågar inte skriva vem det var, jag slår vad om att han är en sån som googlar sig själv. Men det är faktiskt inte omöjligt att det kommer vimmelbilder i en skvallertidning.

Apropå foton så var det en man som stod och fotade mig och S ett antal gånger när vi stod i baren. Sen gick han och visade bilderna för sin polare. Vad är det med folk? Bara för att jag har ett serviceyrke så är jag inte [*NEWSFLASH*] allmän egendom.

2 kommentarer:

deltidsharmonisk sa...

Den där bilden du har är jävligt snygg. Och hemlig. Men det är bra.

Jag försökte själv göra en hemlig bild. Ställde mig vid en lampa och viftade med mobilkameran. Vid det 12.e försökte blev jag nöjd. Hejhej.

Andrea sa...

Ja, det är hemligt och bra. Tacka C för det.

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit