Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

28 augusti 2005

It is she

Under hela förra sömniga söndagsförmiddagen då jag tittade på Un long dimanche de fiançailles (En långvarig förlovning) satt jag bara och undrade om det var Jodie Foster som spelade Elodie Gorges. Det var ju väldigt likt tyckte jag, men jag trodde inte att hon skulle vara med i en fransk film. Idag kom jag ihåg att kolla upp det, och det var hon. Hon pratade ju asgrym franska! Filmen var för övrigt väldigt bra, se den om du gillade Amélie.

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit