Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

8 augusti 2005

Gaykallingar chez moi?!

Folk googlar de mest obskyra saker och ibland hamnar de på min sida. Min sida har bland annat gett träff på "porrfilmsinspelning", "stureplan + stekare" och nu senast "kallingar gay". (Lägg märke till annonsen "Underbyxor för herrar" Underbyxor? Är inte det sånt som småtjejer har?) Härmed vill jag meddela att jag inte har några gaykallingar tillgängliga för tillfället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå bruden!
Lyssnade på Uppman i P3 och blev nyfiken på vem denna tös är, sökte på henne och hamnade på http://undringar.blogspot.com
Där fanns tips om DIN blogg! Did you know that??? Vänstermänniska?
Kram, Helena

Andrea sa...

Yes, jag veeeet :) Måste också ta reda på vem hon är, har läst flera kommentarer om henne men har ingen aning om vem hon är.

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit