Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

8 augusti 2005

Försenade kommentarer

För ett bra tag sen läste jag hos Populärkulturjunkien att det eventuellt ska göras ett jubileumsavsnitt av Livet kan börja. Hoppas, hoppas! Det var min absoluta favoritserie när jag var yngre (och är kanske fortfarande), men jag blev ganska besviken på serien av samma regissör eller manusförfattare eller nåt, som handlade om några tjugo-nånting på ett litet IT-företag. Det fanns liksom inget som kunde slå Milly and Egg. Kan inte för mitt liv komma på vad den andra serien hette...

Försenad kommentar nummer två gäller filmen Sex hopp och kärlek. John Eje Thelin påpekar det absurda i att inte ha ett kommatecken efter "sex"och undrar vad uppföljaren ska heta. Sju hopp och svartsjuka kanske? Kom igen, Sonet!

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit