Eller: meningslösa insikter i en överbelånad akademikers liv som kommunal tjänsteman.

1 juli 2005

En konstig grej

Ha, en rätt märklig grej inträffade nyligen. Jag satt och läste en blogg där det länkades till en annan blogg; jag kände igen namnet och klickade därför på länken. Jag trodde bara att det råkade vara en person med samma namn, men på sidan fanns också ett foto av personen som var misstänkt lik min gamla brevvän. Vi började skriva tegelstensbrev till varandra när jag gick i sjuan eller åttan och fortsatte med det i flera år. I alla fall var jag ju tvungen att ta reda på om det var verkligen var hon, så jag skickade ett meddelande. Alldeles nyss fick jag svar, och det var faktiskt hon. Det är konstigt.

Inga kommentarer:

Vem är det som skriver all denna nonsens?

Mitt foto
Skåning som bor i Stockholm sedan juni 2005. Har ett jobb som skulle kunna vara riktigt bra men som oftast innebär alldeles för mycket pappersadministration.

Gammalt skit